tisdag, februari 03, 2009

Sommar, Inte Sommar, Vinter, Inte Vinter..

Nu börjar jag bli less vintern.. eller.. ibland iallafall.. kanske..
Ibland känns det som om vintern just börjat, och ibland känns det som om den pågått en evighet.

Vissa dagar längtar jag så sjukt mycke efter sommar! Värmen, spela fotboll på gräsplan, sola, bada, frihetskänslan då man kör moppe, ja... allt sånt!


Fast samtidigt är det såklart sjukt roligt att fara å åka på valls, kåbdalis eller varför inte hemavan?:D Köra skoter! Grilla korv, dricka varm choklad och mysa på!

Tycker det borde variera mellan sommar och vinter lite oftare så man inte hinner bli less på nåt utav dom under tiden:D
Sen kanske jag gillar sommaren lite mer för att man har ett enormt lov under samma tid! KAN ha nåt å göra med saken;) Idag är en sån dag då jag helst bara hade legat ute på gräsmattan och sovit! Så djuriskt skönt alltså!

2 kommentarer:

Robert sa...

Nu blir jag ju imponerad Anna! Vilken svit, 3 bloggar 3 dagar i rad! Keep up the good work!

AnnaLU sa...

Haha du med ditt "keep up the good work"!;) Men jo, jag försöker som!:D ... ändå!:D