söndag, februari 08, 2009

Höra i syne...

...borde det inte finnas något annat ord för de?

Se i syne säger man ju.. men man kan ju(som säkert väldigt många andra redan märkt) egentligen inte säga "Höra i syne". Men vad tusan ska man säga då?:D Finns inte så mycke att välja på.

Jag tycker iaf att man borde komma på ett ord, en fras, för att Höra i Syne! Skulle säkert bli användbart!:D

Om man tar ordet Syne. Det är ju då alltså ordet Syn + ett E. Kan man inte göra så då att Höra i Syne blir... Höra i Hörsele? Åh Gud så sjukt smart jag är, borde fan få en Grammis(svenskt musik pris som inte har ett skit med saken å göra).

Gooo'natt!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hahah, Hörsele låter som nåt ställe man kan bo på :D typ sorsele :D

Anonym sa...

så jävla bra .. spec med grammisen ;)

AnnaLU sa...

Haha ja, svensk grammatik är rätt svår att förstå sig på tycker jag;)hahah

Ja det gör ju de:D Fast då föredrar jag Sorsele!

Hanna sa...

Höra i höre brukar jag säga.. Det känns som att det blir samma betoning som se i syne. Men hörsele funkar ju också.. ;) hah