söndag, mars 29, 2009

I'm impressed! Are you impressed?!

Nu har Caroline af Ugglas släppt sin nya skiva!!!!
Det är ju helt galet sjukt underbart! Fast som f.d. Foto A elev måste jag ju säga att jag diggar omslaget mest!

Alltså bara valet utav kläder!
Färgmatchningen mellan hennes banan-färgade-baddräkt-med-ben och löven i bakgrunden. Och hennes blick!! Djupet(!) som går ihop med träden och buskarna i samma höjd som hennes huvud! Guuuud!


Återigen hennes blick gentemot hennes nakna axel gör ju susen!
Jag säger bara, Caroline af Ugglas, vilken kvinna!

2 kommentarer:

OllePolle91 sa...

Nu blir jag orolig Anna, Caroline af Ugglas? :S Hittar du verkligen inget bättre att lyssna på! :(

AnnaLU sa...

Olle, förstår att det kan va förvirrande.. men i själva verket tycker jag att hon är så sjuuukt dålig att det där inlägget var ren och skär ironi rakt igenom!;) Förlåt för otroligt sent svar haha.